重陽節了=]
今日好早起左去拜山了=]6:00起身
去少田ne''感覺好遠啊''
咁早起身,.又攰喎-0-''
真想飲保礦力啊''
起身.到左沙田我都冇出過一粒聲''
因為冇心情''好累人的一天''
行左一陣,.去左涼田個super market買左d生生果果''
買埋金銀珠寶,紙衫褲鞋等等比亞爺-3-''
行到個山口,.買左d鮮花~
.................見到有d零食亞媽問我買唔買d黎食''
呢個時候我先出出聲..講下野''
拜完之後就出返地鐵站坐車去探亞哥了''
見到亞哥''
佢好健康''
亞爸亞媽同我都有同亞哥講野/. ..
但係亞爸唔多出聲咁''
咁係啦,.男人對男人有咩好講啊''
要講既都講左,.識諗既唔多需要講囉''
更何況我同亞媽都係到,.
不過都好開心. ,..我地有講有笑~
亞哥話佢升左班了=]
真是值得高興ne~
亞哥要加油啊''
我地支持你-3-''
探左半個中. ,..我地要走了=]
(下次再黎睇你了=3=)
... ....
走果時''要行斜坡路啊''
行成20分中啊''
又冇咩車行落果區喎-0-''
好好笑ne~
亞媽叫亞爸[背]佢-3-''
不過行唔夠2步就停左放左亞媽落黎自己行''
3個人係到笑-.-v
行左一行見到有條bb型既虫仔係到[吊wei雅]''
亞媽行過時見唔到,.所以唔知''
我睇到講返比佢知,.係到笑-.-''(傻)
我睇左好耐都冇走到''
睇條虫囉-0-''
亞爸仲叫我行快d tim'(已經快我上斜坡了)
我就跑返上去,.就咁同虫虫告別了=]
今日換返黎幾辛苦既,.都係值得了-3-''

|