今日去左博物館了=]
睇左好多野. ....幾好啦. ...
自己一個唔錯嫁. .
影左好多相. ..HUGO借左部相機比我影(亞SIR). ..驚我手機唔夠容量-.-' ''
有D恐怖. ..有D好靚''
到左4:15我地就要走了. ...
都未行完. .啦啦聲咁行返落去下一層-3-''
做埋張WS比亞SIR就算了''
亞SIR帶埋我同埋D同學去巴士站(因為唔知點行)
等左成個中先有班車''
返到天水圍..輕鐵總站就坐返輕鐵返黎!!!
之後打比亞希''上左天台坐左一陣. ..同佢地打卑牌-3-'''
仲話有四個人係到...肥肥.肥肥條仔...亞希.亞希條仔.--v''
以為肥肥條仔邊個. ..點知 . .. ...又係亞峰-=.-''
玩左一陣就返屋企了=]
因為好悶''玩左一陣[禽棉胎]
返到屋企好攰. ..死死下咁. ..
之後冇耐食飯''
睇左陣電視同埋玩電腦''
小紅上左黎''12點正pm先上黎=..=''(激死)
咁鬼夜''
冇耐佢又話返去先'''
咁我咪洗埋個面訓覺囉!!!!\(@n@)/
太眼訓了.. ..
一下子就係咁黑著左了''
|