今日約左2個人出街 ps:我既死黨
豬腸.....影帝?! ____________
亞冰. ..影后?!? 我知你地一定得既~!
出左元朗-.-' ''
諗住出去摁錢啦.. ..
點知. .摁唔到. .入面冇晒錢''
3個人諗住出左去就可以玩盡佢同埋食盡佢. .
點知咁比我搞法''
我就要同佢2個分離了=]
返返屋企拎錢出黎''($300)
見返佢杜. ..就去左食大排檔''之後行下街咁
入左千色''
影相-3-''
冇耐就要走了-.-' ''
冰:家姐有事. ..要快d返?!
咁就啦啦聲3個人返home
下次約定了=3=''
我地要去打邊爐''haa.,
記得提前.....會一會我啊''
過度活躍症既人''同埋1個未改變過既人''
有邊個想去講聲-3-’’
見到你地真開心死我
|