一個快樂的傳說
29/8!!
曾做什麼`承受惡果"
旦我卻從未殺人又未放火!
今都都..0kay na*..琴晚好早訓左`好攰+__+"..12點訓左1uu!
乜春日好睇咩?`我覺得佢個名好難聽..所以冇睇:)*
今蕉...11:45起身*唔記得左要補習-0-..同ah宜傾左1陣10r..`
補習補到好晏...`好攰-_______-"補完之後..想訓*
之後去左ah宜屋企..顏KA YEN`同吳man KI都糸到*
約左皇冠拎答案比我..THANS A 10T
0H YES..約左牛西..我地1齊去搵佢*"其實牛西都唔糸好撚樣姐..
幾市正ARR*(真心話)T旦糸..佢額頭個幾條..火車鬼就..um.."
夾死廿隻烏英都得10R..`其實都真糸幾令仔咖..[真心話AGAIN]
好過crazy caT多多聲10r...柒頭"『屌』©bee
之後同KA YEN&MAN KI去左買野食:]*牛西比左2蚊我..
哇..糸人唔糸人黎咖..AH宜話佢姑寒都真糸冇錯10R..
未見過d人咁寒酸10r..`挑..2蚊不如唔好比?!!
子都冇張..收皮naaaa"最憎D咁自私既人..問佢拎$3.5..
佢話::我得2蚊咋w0r.."..{{仲要糸2個1蚊10r..}}-.-
-______-"..少少地..廿蚊..你唔糸冇牙??..仲話溝ah宜..
咁9尼既?..佢同我搞機都唔同你1齊0拉`減左肥先再講野!'
之後返到去1到睇楊千fa一到抄答案,,=D*
`6點到佢ah爸返黎我就走左1aaaaaxD,,*
老實說的..`牛西..真糸有D似羅斌=]..ah宜..你考慮1下吧..
鄧YUKI返左黎NAAA*旦糸余俊輝又唔撚應我`好囉..唔好抄
反正我有答案了:)..卡卡*都癈時叫佢..
艾也`..流左皇冠送比我包薯片糸ah宜H0USE..T^T"..我咖...
*吳MAN KI低B妹>w<:*haha..
ar宜`你說的對..就是你太好"【我佩你不起`*】
*0*"..我換左日記閃字NAA太黑了..好似開口中咁全世界失戀..
琴晚換左..都改變唔到..有人既呃運`0H..S0RRY AB0UT THAT*
琴晚有2個未接聽電話..`都唔知乜水黎既..
點解我D屋企人月黎月黑人憎`

|