Image hosted by Photobucket.com
ARBEEXD
暱稱: Beear*Gas Bee..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XANGA!
比賽=]
數碼廣場*
COOL=]
`COLORS*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 155
今日人氣: 1
累積人氣: 15881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 14 日  星期日 晴天
發惡夢..`

琴晚同AR宜傾到點幾就收左線LA..`=U=..都糸講論壇d野10r..

http://skytalk.myfreebb.com

嗯..今蕉12點起左身..`

琴晚發左個惡夢..好驚*O*.........

我見到我死左..仲有菜進寶俏..同埋alison都死埋..`@@!!"...

我變左隻鬼魂,,,DD人聽唔到我講野..都睇唔到我`又可以串過dd人..

我地3個條屍...埋左糸我間房到..搞到我好驚/0\"..`嚇死,,

之後我糸咁同人講野..不過DD人都聽唔到..睇唔到..`"

聽講..菜進寶俏..同埋alison都糸死於撞機..旦糸唔知點解我會死左=0="...

我諗返起dd野...只要糸把傘下面..`就會見到鬼..

於是我就拎住把傘周為去搵人啦.."...我見到b0b0*

我同佢講野...我同佢講我死左,,`佢又唔知點算好...

見到about..糸圖書館`佢見到我?!...佢糸咁同我講野..旦糸我講野佢又聽唔到!"

靜糸見到我死左之後..d人既生活都差唔多..糸屋企好似靜左d咁.."

我4周圍搵ar峰..有好多野想同佢講..`旦糸搵唔到佢..

我諗返起個日記.."於是就走左上黎xp到打左..好大好大隻字...丘汶峰我愛你!

之後好驚搵唔返佢1a..原來死左最唔捨得既人會糸佢..`-___________-"..呼°

然後..我見到學校跳舞d人去表演...旦糸我死左b0r..點表演?!..

我糸1隻鬼..`之後我就跟住學校架車..去到化妝間睇佢地啦....

我諗左好耐...我唔糸到..咁我個位邊個跳?!..咁點算?!...佢地會唔會唔色跳我個位?!..

之後我就拎左把傘出黎...打開佢..周圍搵人..咁樣d人先會見到我..

@@@@@@@@@@...搵到1個工作人員...我1走去同我講野..話我死左..`

叫佢幫下我..我要表演"*就嚇暈左佢!!"...0h..my god"

我仲記得我打過電話比1個老師..`我問佢..點解要埋晒佢地2個條屍糸我到!!

快d拎返比佢d屋企人啦!!!之後個老師話唔得..驚佢d家人會傷心...

咁就要放糸我到?!..個2個棺材放左糸我間房到..=_______________=`shit!

之後...我見到alison...咁我地2隻都糸鬼..就可以講到野啦...

我地2個都好無奈..."我諗..唔通我既世界入面..得返我同alison?!..

咁咪好悶囉!???..然後我地周圍飄..佢同我1齊搵返d人..同埋ar峰.."

後尾我嚇醒左..個陣8點幾..`

之後訓返都糸好得人驚既野...!!我冇死到...

旦糸我好驚我唔知點解冇啦啦又死返...驚有好多野都講唔到...

就上左黎日記糸咁打啦..."@0@..

wow...嚇死我..`估唔到死左...做鬼糸咁慘..望住d人又講唔到野..

琴晚終於比我見到ar峰ON左1a..`總算冇白癈我on既時間..@@"...

今日糸咁拉人去ar宜個論壇到玩啦...拉極都糸咁少人..*

快d去啦..無論你地糸邊個..男女老幼都去得咖...註冊糸右上角!"

我叫唔講玩個陣...我頂你個肺牙!!`鬧我仆你個街!!`!!"

唔講..糸1個黑客..=.=`想ko個論壇?!..唔洗只意..你ko左佢我就唔玩你個私服..

@@不過唔講電腦真糸好掂...之前佢可以入左我電腦到...幫我整野..

好搞笑..個mouse會比佢控制住/\/\`..好得意*u*..

pk唔講..串咀牙..`知你勁..自己識整個論壇!咁又點..你個死人論壇...

我上左咁多次都唔知註冊個制糸邊=.=`

@@`..好悶呀..又見唔到佢ON.."不過見到都唔會叫佢geee,,

今日好早就打日記啦..`*O*..冇計啦...冇野做丫maaaaa`@@!"

驚今晚打唔到日記..`*maybe要出SHA TIN!"..所以宜家打定先..

不過|<eep 住日日都打日記..都冇人睇既=]..`

發現左1eee排我好似成日都打錯字arr -﹏-"..

日記好似月黎月冇野打..'`°-*

或者風平浪靜...冇乜野發生1a..`

天日同AR菁去剪頭髮...記得ARRRxD!'..唔好甩我底=]..

天日就會有相睇啦..yayayaya/\/\`

STAR*I WISH`

copyright(c)beeee`>3<

BY: On9BEE*© 刊登時間︰2005-08-14 04:29 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] FIN!SH=]