ARKAYEN
暱稱: °×Out羊♥')
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
2007-06-09
2007-06-09
2007-06-06
*祝兔生日快樂>V&l...
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
* LO SA"
abby
ar yan表哥
soso'xGGG'
Yan
yanter
日記
日記子.....
海pi
最近訪客
最近沒有訪客
★,星座﹏'
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 42
今日人氣: 2
累積人氣: 4655
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天



『*What is FriEnD"?〕 開心

       返學'!       悶悶悶'aa']                  金日有d唔想返學ka"!        bu過都係返左la'

唉''       係戈度真係1d都feel唔到有讀書ga感覺''-!     {好懷念係hk讀戈陣aa'}

        諗返''        覺得自己真係好死幼稚aa'=!        =口='         為何我會咁幼稚aa?"

 haa''            maybe戈時中細la'!       咩1生1世?"]               Gum易咩?"      

     諗起就傻豬la"!                講返先'          金日返到去aa'   係Gum訓aa"!     

 超眼訓aa"!          我想聽書ka"!             bu過dA sir       又唔叫醒人地ga'!     

               Gum我未係咁訓lo'    =w=*                                訓到成隻野咁aa"!        so bad'!

  測驗又唔識la'!        =='         ShiT'!                      =O=''            我都唔知要測野'!

       唉'      又食蛋aa"!                 No'!!!!!!             -u-'

死la'!       我想升班ka'!                                  唉......又唔可以懶哂去間學校度ga'!

   我自己都係有d問題ka"!                     唉'!                       要+yeahaa"!!!

                            晏就''      都係返到去訓訓訓''aa              '!

  又有測驗aa'!              ShiT'!                        唉''!          =w='-!               

            好掛住我個老弓弓aa'!            haa'!!      

                    Miz'!         希望佢金日快d放工返屋kla-!!      

 

 

 

                

by:《♥°¥棉花糖-*】           

 

 

刊登時間︰2006-11-01 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天



《LOve" FOreVer’》 滿足

          愛愛愛''非常愛'!                  每天愛'-!          值得愛'-!'       

你又係BIN一種愛呢-?"]               搵1個自己中2GA人好容易']]=!                   

      BUT搵1個自己中2........以佢又中2你GA人'!              真係有D難'!        

                  有時可以你GA付出'!    會無回報..'!           BU過起碼''

   你有為過你自己中2GA人付出過'!      係唔需要有回報KA''!

 當你正在熱戀GA時候'.............就算你中2GA人'幾衰'幾賤都好'!

               都唔好見到KA'!   因為你會好似傻左咁去愛佢''!為佢付出好多好多'!!    

當由中2變愛GA時候"!              係好重要GA'!    中2.....係你會做D傻豬豬GA野'!

    愛.............就係你會做戍GA更加傻豬GA野'!            可能我會講錯LA'!  

  又或者..'            我中未可學識完完全全咁愛1個人'!       BU過.......

 我有為左自己愛GA人付出過'!         以我都相信''!     付出.....你有回報GA'!

              其實''                  我係想講俾1個人聽KA"-!                       希望佢知道LA'-!

 我知道''佢嬲我GA'!             我經過左金日''    明白到''!                   佢傻得正確'*!

                    MAYBE點都好'!           都要多謝佢 aa'!        唔知點解無lala想多謝你aa'!

Haa'!    =w=*                           

 

 

by:♥°¥棉花糖-*】

刊登時間︰2006-10-31 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]