ARKAYEN
暱稱: °×Out羊♥')
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
2007-06-09
2007-06-09
2007-06-06
*祝兔生日快樂>V&l...
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
* LO SA"
abby
ar yan表哥
soso'xGGG'
Yan
yanter
日記
日記子.....
海pi
最近訪客
最近沒有訪客
★,星座﹏'
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 42
今日人氣: 2
累積人氣: 4663
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天



_______________$/*對你好失望''

                                                    

    對你很失望.....''!!]]     對愛情.........絕望...........對你.............心淡.......'''']]]]

                 想起以前你對我的好...........         想起以前你對我多麼的體貼..........!!

           你對我的好.........當初我不懂得真惜........''!!!

                                    現在.......''      很後悔..!!!!!!!]]]

  

                       今日........去左佢屋k......'''              超唔開心...........'''!!!!!

      我都唔明白??''  點解佢一定要咁樣對我呢??'''           一次ga機會都唔可以俾我咩??''

                 點解我要咁傻..??''       佢咁樣對我....我中要死心咁樣對佢??'''

                   我點解可以咁愛一個人??''     放棄自己ga自專.......''''!!

                                                          俾佢鬧.............../,,,,,;''!!

           

     到底??''                     我係咪真係可以咁堅定咁佢等對返我好呢??''

                 我會唔會放棄呢??''      但我e+連去望人ga心情都無ar.....''!!

  ............點解我可以為佢咁ga呢??''                傻得好可愛...........'!!!!]]

          

          

     ...........................................................我唔會放棄....................................................................''

                   

    .....一定會等都嫁..........!!!'''               

                                        

 

 

 

       !3y:【°,ⓚⓐⓨⓔⓝ$"◆﹏﹏♥*♬奶咀'$

刊登時間︰2006-09-23 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天



唔開心.......'''!! 鬱悶

                                今日AR...'' 我諗住去完搵AR欣就去搵佢嫁MA..'''!!

           點知佢打嚟話...'':你今日唔洗嚟LA..''  我答佢做咩事...''!!

 佢又話去接人.....問佢接BIN個..!! 佢又唔講..''!!

      佢E+識得呃我LA....''!!!!]]]]    識得有野瞞住我LA....'    

                                           我好撚心淡LO............................................................

  佢咁樣對我...''!!!!!]]                      我真係對佢超心淡.....!!!!]]

                    點解佢要咁樣對我???"'                            我話左我唔會再係咁嫁LA..''!!!!!

    我都唔知點解佢中要咁對我姐??''                  唉//..........''!!!!!!

        今日無LALA睇睇下黑族..''!! 見撚列我無LALA又俾人PO撚左上去...!!''"'

    超撚無奈..''!! 今日好撚唔開心AR...........''''''''''''''''''''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

                             無LALA俾人係咁話我...!!!]]]

                  我真係咁黑人憎咩??''                             我同高妹一齊識大超GA...''!!!]]

                      佢中2高妹多過中2我....''!!]]  中有撚憎我AR..''!!!!]]]]

              點解D人係都覺得高妹好好人呢??''

                                                   佢咁衰................''!!         D人都覺得佢好好GA??''\?

       點解呢??'' 我真係好衰咩??''     咁多人憎我GA.......''??'''

                 

 

 

                                                    !3Y:【°,ⓚⓐⓨⓔⓝ$"◆﹏﹏♥*♬奶咀'$♣

刊登時間︰2006-09-22 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]