
對你很失望.....''!!]] 對愛情.........絕望...........對你.............心淡.......'''']]]]
想起以前你對我的好........... 想起以前你對我多麼的體貼..........!!
你對我的好.........當初我不懂得真惜........''!!!
現在.......'' 很後悔..!!!!!!!]]]
今日........去左佢屋k......''' 超唔開心...........'''!!!!!
我都唔明白??'' 點解佢一定要咁樣對我呢??''' 一次ga機會都唔可以俾我咩??''
點解我要咁傻..??'' 佢咁樣對我....我中要死心咁樣對佢??'''
我點解可以咁愛一個人??'' 放棄自己ga自專.......''''!!
俾佢鬧.............../,,,,,;''!!
到底??'' 我係咪真係可以咁堅定咁佢等對返我好呢??''
我會唔會放棄呢??'' 但我e+連去望人ga心情都無ar.....''!!
............點解我可以為佢咁ga呢??'' 傻得好可愛...........'!!!!]]
...........................................................我唔會放棄....................................................................''
.....一定會等都嫁..........!!!'''

!3y:【°,ⓚⓐⓨⓔⓝ$"◆﹏﹏♥*♬奶咀'$
 |