| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2005 年 12 月 14 日 星期三 |
 | |
慘
 |
|
今日測完物理ar..,']||唔知做得岩唔岩ar==!今日終於見到ar如la!!好開心ar~佢超衰ar!返左黎個幾星期都唔打電話話比我地知aR!!佢肥左小小又高左小小aR!今日中午同佢一齊食ar~
尼兩日都練到7點半到ar!~好累ar!又多野測wo!仲要我出壁報.
|
|
刊登時間︰2005-12-14 08:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
河,, 馬 於 2005-12-14 10:28 PM 發表:
算啦....今次個壁報放過你吧....反正我地都係好馬虎咁了左事~~hehee..!!阿如返左泥,你地實開心死啦!!!要好好聊天呀!!
|
網主回覆
cc!!^^小麗最好人la~..,']||
梗係開心la~!! Posted at 2005-12-16 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|