▼||;,,痛 過之後▃▂要學會照顧【自己 】*;.,,/◣

            ▇▇ ||*●愛__這 最 [",; 古老] ▂▂▂的國界,,;']\\/★                                                            

\  /;,,[|◤ 再 不求能▄▃▂『全身而退』 *||■


 



ARSIN
暱稱: 【*●'"`笨豬 siN↓】
性別: 女
國家: 澳門
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
唔開心!!
..無奈...
..賽波'']\
唔開心!!
好耐冇見..~
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 54
今日人氣: 10
累積人氣: 2456
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 8 月 20 日  星期六

         雨天


▲."我係aR姨lu~.,'"

系今日凌晨12點40幾分哥陣..."家姐生左la..."]係個仔仔黎Ga~屋企人打電話返黎話我知aR..."]好開心aR,我做人ar姨lu... 跟住朝早8點鐘先起身aR..."]今日仲要9點到學校添..,']8點3我就出左門口la..,']返到學校練到12點幾我就走左lu~.好快咁背晒d野,'趕住去見我個兒甥aR... ~即刻返屋企.."去到山頂之後見到有間房入邊有好多BB aR!!好得意aR.'入到家姐間房到我見到家姐同個BBaR,好得意aR><!!! 個鼻高高...."個咀又靚,個個見到佢都以為佢係女仔添...!不過我過到去就訓la.."]點摸佢抱佢都唔醒wO..."]宜係懶訓豬黎Ga .."]差唔多食野la..."}佢終於肯撐大隻眼比我睇下la...."!好得意aR..."]隻眼仔好大粒aR!><.."]大個左實係一個靚仔姐..."]\|^^4點幾la.."]要返屋企lu~陪唔到家姐添~55!第日再黎睇你la!BB!!!!

跟住就返左屋企lu~

刊登時間︰2005-08-20 06:18 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  







訪客留言 (返回 ARSIN 的日誌)


傻狗 於 2005-08-22 08:07 PM 發表:
嘩嘩...又老一輩lo!..kaka......靚仔a  等我界咗佢咗先lo! klaka//////
吹下水ja...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

       好aR^^!!不過你要等15年la.."||
到時係老姑婆lu~/']
        Kkaka..,;
Posted at 2005-08-26 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀tra~* 於 2005-08-21 11:31 PM 發表:
 
 
    wa..!!
    .. 你就好la~!! 咁就做左人呀e la~!
      but你又老了... ohohohoh...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   Kee..."]
         好開心aR..."
 不過做乜成日話人老左je>m<../"
Posted at 2005-08-26 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



河,, 馬 於 2005-08-21 05:01 PM 發表:
係咪好開心呀!?我都替你開心le!! 做aunt la!!要錫佢多d喔!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係開心la.."'^^!
    佢係我兒甥我點會唔錫佢呢^^!!!
Posted at 2005-08-21 05:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



新仔 於 2005-08-20 06:27 PM 發表:
恭喜你丫
感覺上
你老左啦做左人地阿姨la
我都要對你另眼相看啦
hahaha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔可以話我老左Ga...><!!']
Posted at 2005-08-20 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]