| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
|
2005 年 8 月 22 日 星期一 |
 | |
..||比賽,']~
 |
|
22號中午哥陣mum就楂車車我過港澳碼頭....同d行政同埋比賽哥d家長一齊食飯..\仲叫我地朗誦一次添!!!wa..."!終食完lu!!!!我地搭2點半Ge船過香港lu..."]到左lu..,'有駕車車車我地去酒店.,;我地住Ge酒店呢就叫做"龍堡賓館"la!!!!比我Ge想像中靚好多aR!!不過間房就好細la..",[><!!我本身係同上海哥個張蒨蒨一間房Ga..."]不過好彩劉雅莉話同Miss一間房,'咁我就可以同魏婕妤一齊訓lu~跟住我地就即刻換左比賽Ge3走lu! ~去到初賽場地..比我預期中細好多aR!! 一d都唔緊張!!比賽lu!!一開始係小學組...跟住到我地lu~!!我覺得我地今次每一個人發揮得都好過平時aR!!好開心aR!等左好耐..."]知道結果lu!!中學組係駱鶱同埋陳劍龍aR..."]我入唔到aR..,'不過其實我都預左Ga la~^^跟住我地返返到酒店練習.."練完之後就去左駱鶱間房玩..Play到兩點幾哥陣駱鶱一直叫我地比佢訓aR!!唉!~算la~睇在佢聽日仲要比賽Ge份上就放佢一馬la!!
|
|
刊登時間︰2005-08-29 10:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
河,, 馬 於 2005-08-31 01:59 PM 發表:
唔緊要啦!!最緊要你盡左力ma!! 你已經好好la!!kakaaa..!!!
|
網主回覆
55..."^^
我都係咁諗Ga!! Posted at 2005-08-31 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|