| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
|
2005 年 8 月 23 日 星期二 |
 | |
第二日.."]
 |
|
23號la!!我地8點morning call.."不過我己經起左身la!!去食早餐餐...,'琴晚訓得幾好Bo!!食左小小野之後我地就搭車去沙田大會堂aR.."去到哥度比我想像中係大D lo~!不過都係唔夠之前大~!跟住就要彩排la~我地練左幾次集誦之後就睇住D人系到行黎行去真係悶la.."搞到我想訓覺覺豬添..<"不過哥度好凍aR><!!!好彩有問駱鶱借長袖衫著ja..."如果唔係凍死我lu!!不過想訓又訓唔著.."因為哥度超嘈aR!><!!!唉..."]算la!我都係冇得訓Ga la~之後閻紅叫左我地去toilet哥度練習wO..."]wA.."回音大到爆aR!!!!跟住我地就去食lunch aR!!我地Ge lunch係M記aR!!食完之後又再開始彩排la~!唉.."悶~!跟住到到5點到食晚餐lo~......"]比賽lo!>..."好緊張aR.,'我仲見到Gigi aR!好高好靚女aR!!駱鶱就好la..,;gigi就系佢旁邊講野.."到佢地比賽la!!我發覺睇佢地比賽仲緊張過平時自己比賽aR!<佢地表現都比平時好aR!!!中學組第二Part係駱鶱入左aR..,.而且佢講得好好aR!!!!...好開心o!~到左我地自己Ge集誦la~55!!!!very well!!!!..跟住我見到Kenny aR><!!!好靚仔aR!!我仲同佢影左相同埋有佢Ge簽名aR!!!!到左最緊張Ge時候la!!我地集誦羅左XXXXaR!!........................仲有好多人羅獎aR!!到最後..."我地聽到駱鶱冠軍哥陣太happy la!!!好開心aR!!!跟住影左好多相相..."返酒店lu~我地個個都唔願訓覺O~!系到玩D真心大膽aR!! 李曾強成日玩乜都輸aR!!!我地個個都唔願訓覺O~!唉..."]駱鶱又話要訓覺lu..."掃興aR.."]不過算la~見佢咁支力!!..,'唉..我4點幾先訓aR
|
|
刊登時間︰2005-08-29 10:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
河,, 馬 於 2005-08-31 02:01 PM 發表:
恭喜li 地呀!!!贏左咁就好啦~~~證明你地是行的!!
|
網主回覆
Kaka,,"]
我地不嬲都係得Ga^^!!!! Posted at 2005-08-31 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|