| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
2005 年 8 月 26 日 星期五 |
 | |
返來lo..,']
 |
|
今日終於返到澳門la..,']唉.']尼幾日系香港比賽....真係唔想返返黎澳門添...,']又冇晒自由lo...'唉,'唔制aR.."我地搭11點半Ge船返澳門....唉..今日好頭暈aR..好辛苦aR...成程船都系到訓覺覺豬..,'到左澳門la...=.="]我同陳劍X坐駱鶱Ga車返屋企lu...."...唉,,;好冇mood aR!!!跟住我返到屋企就訓覺....訓到5點幾去左囉書....夜晚食完飯就過左家姐到睇BB aR!!BB好得意aR..,']||跟住就返到屋企睇陣電視訓覺lu~
|
|
刊登時間︰2005-08-30 10:08 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
[ ...>痴心┌傻狗.."" ] 於 2005-08-31 10:59 PM 發表:
咁都得ga,..kakaka..好耐冇見你la..
|
網主回覆
55!!!
唉~仲有好多日都未打aR.."]好慘~ Posted at 2005-09-01 01:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|