| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
|
2005 年 8 月 25 日 星期四 |
 | |
LAsT Day..']||
 |
|
最後一日la.....朝早又系系到逛香港aR.><!悶.'跟住中午我地同香港D人去左唱K aR!!唱得好開心aR.."]唱到6點到la..就好趕咁返去...wa.."好多人aR><!!!!迫死lo!!!!跟住就返去食飯lo.."]仲有收左好多禮物aR!!!我仲叫全部比賽Ge人簽名tim.."]佢地寫左幾張卡比我aR.."]有個人佢係台北Ga,.."]佢地哥邊D人話佢似我..我地哥邊D人話我似佢wo.."]好好笑o..."真係有咁似咩../唔覺Bo!~=.="跟住閻紅叫我地行catwalk R.."]無奈o.."]後黎又系我間房到玩7級豬o.."]唔使講又係李增強輸la.."]跟住到到4點幾lu.."]我同魏婕妤走左過駱鶱間房傾計仔aR.."]傾到6點到.."我地返左房lu..'魏XX訓著左.."我就系條走廊周圍行....怕怕tim..都係返入房lu.."]訓左半個鐘都唔夠就醒左lu~
|
|
刊登時間︰2005-09-02 07:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|