| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
2005 年 8 月 28 日 星期日 |
 | |
GoGo....."
 |
|
YeaH.."]今日過三鄉玩aR.."我地約左系澳門關哥到等aR..出左去la~見到王鴻好開心aR.."]跟住我地搭車車走lu~過到去見到D風景好靚aR.."]駱鶱屋企好大好靚aR.."]跟住我地去左食飯飯...跟住就返返去佢屋企先..'系到傾計仔.."跟住去左駱鶱以前哥個屋企.."]影左好多相aR.."]跟住去左食Dinner.."食牛排..."食完野去左唱KK.."]返去lu..."玩7級豬...唔知點解哥日成日都輸aR.."]輸左去左間男仔房到大叫"你地好靚仔aR"..!!!叫完即刻返房.."佢地話我面都紅晒wO.."跟住D野唔話你地知!.......^^想知問過我先la~
|
|
刊登時間︰2005-09-02 08:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|