拖一個{抱一個}就算男朋友{滿座 }*333*

若果老友{缺席}節慶怎麼{}?!!







死撐下去..太造作,,為了什麼?!!



<

...,.'`★* 現 正 播 放 【 三人行 】〞"童年時逢開窗,便會望見會飛大象,但你問為何我這樣失常。

 


> } }
ARYIB
暱稱: CAPRI*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-19
吾要你lu,,
捱不過這極限``>&g...
so 悶*
好苦悶*
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
9*

*|[-,,★男朋友見面太多 

◆*大概會見到有點膩,'|

唯獨姊妹找去街""

從未試過要躲避...**

日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 30
今日人氣: 27
累積人氣: 4524
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


心情唔好牙* 感動 分類: 未分類

今日本來朝頭早去唱K既..*

不過到左今日又唔係好想唱..*所以冇去囉..*

留響屋企打機..冇啦啦比人捉左去同FD吹水..**= ="

去到就好無奈喎..**都唔知做咩好..*

阻住哂我D HAPPY TIME"

不過..**都好著落..*

就係2飛煙..*

 

                                           【親朋勿友】?

我都係人..比d空間我啦**

【我宣佈離開*即使你很可愛】                 唔好怪我*係你迫我...

【你地完全唔夾*隨時會甩拖】*

                           問我乜野態度,,搶晒你啲對白*噴到你一面屁,,你又話我串你

響我表前又認屎認呸**唔該你收皮..**

                    我發誓,我第日一定發圍..將你班蛋散砌低**






訪客留言 (返回 ARYIB 的日誌)


   [★]細LING* 於 2006-01-27 05:11 PM 發表:
我都係用呢個留言!=口= 黎左喇,電左曲了!*W* 琴日去同我班小學同學去飲茶! 真係成真左,玩到好晏!HAPI*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lu..我都想電曲佢,..**不過唔係正一日個d..我都想叫班小學fd去玩牙*個個都大左好多..*我想見到佢地丫``
Posted at 2006-01-27 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]