拖一個{抱一個}就算男朋友{滿座 }*333*
若果老友{缺席}節慶怎麼{過 }?!!
死撐下去..太造作,,為了什麼?!!
...,.'`★* 現 正 播 放 【 三人行 】〞"童年時逢開窗,便會望見會飛大象,但你問為何我這樣失常。
*|[-,,★男朋友見面太多
◆*大概會見到有點膩,'|
唯獨姊妹找去街""
從未試過要躲避...**
今日無無聊聊咁同左我家姐去北江,,,
之後行到好悶就諗住出去公園坐..,,之後返轉頭諗住買D野,.,,
去左北江個到...見到有個銀包,,,
之後就執撚左佢...入面得張八達通,,,,
之後我地就懷著開心而又期待既心情去查閱啦```
一睇...哈哈哈哈,,..12蚊....= =
之後就拎去賣左佢.....
都好,,,無啦啦有62蚊.....```哈哈哈
笑爆....
之後就同我牙哥..我家姐同佢D FD 響樓梯口坐左一陣
哈哈
個個炸彈仔好搞GET,,,
係咁笑....
....到12點就返到屋企LU``