2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 又番黎啦`` |
分類: 未分類 |
琴日過左去香港仔
一過到去就激親伯娘,
伯娘就法脾氣罵佢個2個女'
但係吾關佢地事,全部都係我一個攪出黎'
好吾安樂 ...
不過好快就無事' (咁我都安樂D' )
唉,,而家返到黎又有野法生'
呀爸呀媽又罵交' '
唉..{[可憐天下女兒心]}
|
網主回覆
我5G幫你改咩名好牙 ``
So' 就打佐[{'林珍'}]
你想改番咩名?''我幫你改番`` soR哇` Posted at 2008-03-25 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
梨個blog吾+莪[好友]既...你forget莪喱位老友記na
|
網主回覆
SOR x10000!
G前我記得打左你個名嫁``
不過好似串錯錯你個帳*
就5記得左幫你補打番 --3--
放心LA ' 我5會ForGet你喱位老友記既; XD嘻
好快加番你`` Posted at 2008-03-25 12:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝 ` xd'' Posted at 2008-03-24 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|