AR_Sin0805
暱稱: AR_Sin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
♥clock♥
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  

2010 年 5 月 19 日  星期三
2010-05-19
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

上星期大戰完文科...

今個星期就到理科la.../.\''

上星期差不多成個星期都冇返..

但,文科總算應付到la..

化學....太強la..

打不死...=.=''

 

 

 

 

尋日我終於榮升左...

做左人地契ma la...

7磅7的bb女...嘩~肥b~

呢兩日放左學..

都有去睇啊豬....

精神不錯.....

bb女今日很活潑..可愛死了~[愛]..

以後等我呢個契ma鍚到佢燶la.....哈哈哈~

 

 

 

 

出世第一天..

呢兩日淨係可以隔住玻璃睇咋..影得唔係咁清楚..

兩母女聽日就出院la....

遲d影多d啊b D相先~haha..

 

 

 

 

發表時間:2010-05-19 12:53 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

2010 年 5 月 10 日  星期一
2010-05-10
 
 
 

 

 

病了,,

今天為了大測...

還是上學去了..

自我感覺良!好...

應該測得很不錯la...

 

補測...跑了兩圈....[自以為還可以的狀態下..]

暈了....

在暈倒的邊緣...

在''0.000000002''的不知那幾秒裡...

憑著自己驚人的意志力撐住了..~.~

在班上...

有種無助的感覺...

幸好還有魚魚在旁....

無論在學習上...幫忙上....什麼的...

好彩還有魚魚la..

真是謝謝你了...

 

 

 

 

回到家裡...

休息了一會兒....

慘得只能自己煲粥..../.\''

omg...

還是baba在的時候好...

有人監督看醫生...

睡醒後有人煲粥....

不時進來看一看我....

現在..什麼都是自己來的...

oh..no....

 

 

 

現在...暫時不能出聲外...

還是...咳,咳,咳,,,,,

這兩天...見我到...不要問我太多問題....=.=''

我就連只做口形也很吃力..

有什麼不便...抱歉la...

幸好...這幾天測的只是文科..

不用動腦..../.\''

快點康復吧...!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2010-05-10 10:41 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]