| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 30 日 星期二
2010-03-30
|
|
話說星期日..
魚..開開..肥軒...幾個人..
出黎做會話...
順便等埋我放工...
點知....
會話冇做到...
說話就一大堆.....
最後仲去埋影貼添...=.=''
再話說今日朝早....
臨出門口....
咦....我對校鞋呢..??!!
諗諗.....shit..!!
個日溜左係影貼個度....=.=''
0晒嘴lo....
即刻打比儀....
好彩佢有多對鞋姐..../.\''
.....
點解我可以咁遲先發覺...
點解可以咁大頭蝦...=.=''
>>
魚與熊掌...難以兼備....
今次好努力咁溫會話...
比起之前個d....
出去讀得好左好多.....
背晒會話....
英文生字......唉
今日ge生字總測....
很一般..=.=''
顧此失彼....
真佢ma的...=.=''
拉分機會咁就同我擦身而過la....=.=''
0晒嘴lo....
認命la..
就係咁蠢......唉..


| | 發表時間:2010-03-30 10:58 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 27 日 星期六
2010-03-27
|
|
折磨.....
頭好痛...
身好攰.....
痛..痛..痛....
痛到已經無法形容ge地步la~~/.\''
每個星期都拖著疲累的身體....
>>
好耐冇去唱k la...
突然好想去..
如果唔係我唔舒服..=.=''
我依+應該去左chan傑佢個度玩....=.=''
耐到..連我啊哥都講....
''e....最近...咁乖唔出去玩ge...''
...../_\''...耐到咁....唉...
既然佢咁講..
等我快d搞返場先...kaka....
好攰..好攰..好攰...
好痛..好痛..好痛...
到底是裝了什麼東東ma...?!
聽返首歌先...[抒緩一下...]
>>>>
尋日整好ge朱古力...
今日比晒人食lu..
次次都唔夠分..?!
雖然啊sir病左...
但係都係有比左啊sir食..
GooD.
浪花兄弟 - 想你就寫信
>>>>
看你在搖椅上織圍巾
一個人在客廳
只剩下壁爐裡的光影
木材在燃燒的聲音
畫面像離家時的風景
我那年的決定
許下的願望都很好聽
淚卻紅了眼睛
你說想哭就彈琴 想起你就寫信
情緒來了就不用太安靜
你說愛了就確定 累了就別任性
原來感覺是如此親近
還記得院子後的楓林 學燕子在飛行
我們聊長大後的憧憬 珍重的話很輕
*你說想哭就彈琴 想起你就寫信
情緒來了就不用太安靜
你說愛了就確定 累了就別任性
原來回憶是如此溫馨*
不錯的歌..
旋律....我愛...
歌詞....不錯...
一首簡單..舒服的歌...
我愛...
| | 發表時間:2010-03-27 11:43 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 110 | »
|