AR_Sin0805
暱稱: AR_Sin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
♥clock♥
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  

2010 年 3 月 30 日  星期二
2010-03-30
 
 
 
 

 

 

 

話說星期日..
魚..開開..肥軒...幾個人..
出黎做會話...
順便等埋我放工...
點知....
會話冇做到...
說話就一大堆.....
最後仲去埋影貼添...=.=''
 
 
 
再話說今日朝早....
臨出門口....
咦....我對校鞋呢..??!!
諗諗.....shit..!!
個日溜左係影貼個度....=.=''
0晒嘴lo....
即刻打比儀....
好彩佢有多對鞋姐..../.\''
.....
點解我可以咁遲先發覺...
點解可以咁大頭蝦...=.=''
 
 
 
>>
魚與熊掌...難以兼備....
今次好努力咁溫會話...
比起之前個d....
出去讀得好左好多.....
背晒會話....
英文生字......唉
今日ge生字總測....
很一般..=.=''
顧此失彼....
真佢ma的...=.=''
拉分機會咁就同我擦身而過la....=.=''
0晒嘴lo....
認命la..
就係咁蠢......唉..
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2010-03-30 10:58 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

2010 年 3 月 27 日  星期六
2010-03-27
 
 
 

 

 

 

 

 

 

折磨.....

頭好痛...

身好攰.....

痛..痛..痛....

痛到已經無法形容ge地步la~~/.\''

 

 

每個星期都拖著疲累的身體....

 

 

 

 

 

 

>>

好耐冇去唱k la...

突然好想去..

如果唔係我唔舒服..=.=''

我依+應該去左chan傑佢個度玩....=.=''

耐到..連我啊哥都講....

''e....最近...咁乖唔出去玩ge...''

...../_\''...耐到咁....唉...

既然佢咁講..

等我快d搞返場先...kaka....

 

 

 

好攰..好攰..好攰...

好痛..好痛..好痛...

到底是裝了什麼東東ma...?!

聽返首歌先...[抒緩一下...]

 

 

 

>>>>

尋日整好ge朱古力...

今日比晒人食lu..

次次都唔夠分..?!

雖然啊sir病左...

但係都係有比左啊sir食..

GooD.

 

 

 

 

 

                                          

 

浪花兄弟 - 想你就寫信

 

 

>>>>

看你在搖椅上織圍巾

一個人在客廳

只剩下壁爐裡的光影

木材在燃燒的聲音

畫面像離家時的風景

我那年的決定

許下的願望都很好聽

淚卻紅了眼睛

 

你說想哭就彈琴 想起你就寫信

情緒來了就不用太安靜

你說愛了就確定 累了就別任性

原來感覺是如此親近


還記得院子後的楓林 學燕子在飛行

我們聊長大後的憧憬 珍重的話很輕



 

 

你說想哭就彈琴 想起你就寫信

 情緒來了就不用太安靜

 你說愛了就確定 累了就別任性

 原來回憶是如此溫馨*

 

 

 

不錯的歌..
旋律....我愛...
歌詞....不錯...
一首簡單..舒服的歌...
我愛...

 

 

 

 

 

發表時間:2010-03-27 11:43 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]