ARlongling12
暱稱: ar_ling
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2008-01-11
2007-12-21
2007-12-11
2007-12-08
2007-12-07
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


2007-11-23 分類: 未分類

OH...心情好差呀!!! - . -
點算好呀....仲發現左自己既脾氣好似愈黎愈5好...
why why???? {難道我更年期嗎???}

做咩我會咁??係5係我真係放5低某d野呢??
突然間覺得有一首歌好岩我........ [[放不下]]

聽日點算好呀??咁多fd都5得閒??
help.....help me please !!!

[[ 誰人可以在我身邊保護我 ??? ]]

** [[放不下]] **

你好嗎  你的夜是不是跟我的一樣漫長
是不是  還把我給你的愛好好戴在手上
要堅強  我常常對著鏡子裡的人大聲講
雖然說  孤獨的想一個人好像一種懲罰
msn上太多的路人甲   偶爾你也該上來說說話
想著你的溫柔  想著你的模樣  我放不下
都說過了再見  我們各自飛翔  各自長大
抱緊愛會掙扎  放開愛會心慌  神也很忙
到底要實現哪個願望  離開你那麼傻  可以後侮嗎

風很大   怕你又穿得太少會讓自己著涼
我很棒   一個人換了燈泡房間變得很亮
每一天  發生的事情我都好想要跟你講
愛很怪  什麼都介意最後又什麼都原諒
ooh心裡最深的牽掛  越想遺忘越不能忘


**心聲在這....  @.@  **

仲有上次班會燒野食相呀!! >.<





......仲有不過5放啦!!!





訪客留言 (返回 ARlongling12 的日誌)


〞阿文〝 於 2007-11-24 02:04 PM 發表:
留言一個..=]
文..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Koyi728 於 2007-11-24 03:29 AM 發表:
我發覺呢排d脾氣都差左..
可能因為某d野T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5好咁啦 *.*
就算點都好啦!5開心就同我講啦.you,know?? ^^
Posted at 2007-12-03 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]