WELLcome'' here..!!? >33<"
i love you' * x100000% |
| 2007-08-02 |
|
HOHOO'! 終於' 正番好' 個日記啦''
5知' 大+' 有咩意見呢'? 比比意見ba'
今朝' 8點令' 比人曹醒左' 訓5番'
忽佢媽媽r''! 彈左去watch' tv'!
cc'下' 又趴番上床訓過' hooo'! 累'!
11:45' 起身' see'惡ㄨㄨ之吻'>3<"
1路'see'就'1路eat飯' see'完eat'完'
又sleep'過! 個hm'真悶' >33<""
下午' 起身' online' 搞搞個日記''!!
搞搞下' 個肚' 打緊hi'鼔' 打到我頂佢5順'
出去' buy' m記' by'm記'前' 打左陣機'' 呵呵'
番hm'中'' 行行下' 見到好似' 邊個邊個''
行近d''! 原來' 係認錯人' 好采冇叫名乍'
如果'5係魚' 到加零九lorr'! hohooo'!
then' 番hm' onlinee' 搞qooza''! 再打qooza'!
[ cm 啦'' 呵呵' |
| 刊登時間:2007-08-02 07:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
' D0R D0R - } 於 2007-08-03 12:23 PM 發表:
|
|
|
chun晉 於 2007-08-02 10:59 PM 發表:
|
|
|
'||[CH!M}.. 於 2007-08-02 10:32 PM 發表:
|
|
|
§◤HYDE◢§ 於 2007-08-02 07:45 PM 發表:
""Cm..''
""你個blog整得幾令wo..''
"+u..^^
|
|
|
D!N「FAN 於 2007-08-02 07:38 PM 發表:
加零九..'KERR
戈個係..?
手歌HO正在YOO;'你個BLOG令左YOO'
|
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|