今日幾開心 :P
lunch第一次同'候兄'朋友們一起吃,幾正^^
放學後到教員室找CHS,
點知他3:50才到._.
仲要明有釘孔機都唔借,
搞到來回2C[揣氣-.-]
明作對者=.=
我恨你呀CHS[咒死死死死你=.=]
---------------------------------------------------
唔該!
走之前請先留一留言,好重要的><