今日超無奈......
朝早成7:50出門口
跑返學校,啃氣到死呀
I.S堂時不小心將對CHS說的'吹咩'說得太大聲,,,囧
小息被他留下關電腦
不知佢想點,不過差d趕不及做SAE,
CHS正一帚把星
---------------------------------------------------
唔該!
走之前請先留一留言,好重要的><