今日無咩特別~~
最值得提的是i.s堂 :D
-------(絕密片段)-------
話說CHS今日改往5/F上堂,
第一個上到去~~
CHS問我:「點解不叫其他人上來?」
我答:「費時遟上來俾你落DC-.-」
CHS問我:「我係咁的人咩?幾時?」
我答:「你唔記得左你曾落過n人落DC嗎?」
結果他囧着進課室,好笑-.-
-------(絕密片段)-------
其實CHS是一個專落人DC的機器,
正一「支那豬」xdd
好想對他說:「收爹啦,梁非凡(CHS)」:o)
---------------------------------------------------
唔該!
走之前請先留一留言,好重要的><
|