可以和我在一起嗎?
忘記過去 新的開始
Aaron999
暱稱: 卍文峰卍
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心^^
要戎煙呀
今日冇出過街
2007-04-07
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 1135
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


今日第一日返學 分類: 未分類

今日7點係身..因為阿海打比我..話同我一齊返..佢約左我7點30係L2等  一係到身就食野..食完野就煲左飛煙 7點25分就行落去L2

落到天橋果陣我睇到阿海一早係到等我..好啦..落到去就同佢慢慢行落葵與.落到去7點45分咋..跟住未等埋劉邦囉..佢8點黎到..之後就返學啦

去到果到8點35..唉...早左好多呀..果到返9點架..跟住未同阿海..劉邦係出面煲煙囉..劉邦話等埋狼狗喎..狼狗黎到都係8點45分

黎到之後就一齊入去啦..入到去.仲要等. 冇法啦.因為未夠鍾..跟住我未同阿海係到坐囉..坐左一陣夠鍾啦..入到去個個都唔識..有一個識既..佢之前都係同我一間學校架

好啦..開始上堂啦..跟住我就係到唔知做咩^^因為我都唔知個miss講乜..不過都算好架啦..因為小息果陣可以出去煲煙..最搞笑既就係..上上下堂我地話想休息..跟住個miss同我地講..>好啦好啦<.比你地1個字時間出去煲煙啦..哈哈..跟住成班沖左出去

煲完煙..就開始講書啦...講到3點50分就放左啦..跟住我就同阿海同我個fd一齊去塔車啦..返到葵盛4點30分咋..之後就同阿海買野食..食野飲

買完就同佢上L2坐陣啦..一上到去就見到肥仔同德仔..跟住未同佢地傾計囉..傾到5點1我就返屋企啦..返到屋企5點3..今日係咁多

 

忘記過去 新的開始




訪客留言 (返回 Aaron999 的日誌)


牙rr 於 2007-02-19 12:10 PM 發表:
個老師咁都得?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]