可以和我在一起嗎?
忘記過去 新的開始
Aaron999
暱稱: 卍文峰卍
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心^^
要戎煙呀
今日冇出過街
2007-04-07
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 1138
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天


2007-04-06 分類: 未分類

今日又9點幾係身..唉.一係身就掛住同隻狗玩.唔記得打比傻婆..SOR傻婆..1點就同德仔出左去葵興打機

行到葵興見到我個fd.佢話去打機.跟住未同佢一齊去打囉..哈哈..我同德仔係咁問佢拎$打機..打打下機傻婆個fd打比我.問我知唔知佢咩事.佢個fd話傻婆唔開心..之後打比佢.係佢個fd聽.佢話傻婆走左

跟住收線..第2次打比佢.係佢聽..我問佢咩事又唔講.話冇野.佢話遲d打比我.跟住就同德仔去左公園練拳..打到隻手痛到死..不過都好..可以練下..下次打架都勁d呀..5點幾就返到屋企啦

返到去玩電腦..玩左一陣傻婆就打比我啦..我問佢係邊..話係mk.唱k..又同果d人一齊..我都話唔好同佢地玩咁多架啦..我真係好曾果條仔呀..我講唔聽.放心 我以後都唔會問你係邊..同邊個一齊..月講月呀..唔打啦




訪客留言 (返回 Aaron999 的日誌)


愛你的人 於 2007-04-07 07:02 PM 發表:
好阿..以後有咩就同你講=]]''///

ok>.<應成你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



愛你的人 於 2007-04-07 12:04 PM 發表:
你o吾好o甘衝動..
我講o既.琴日o系電話都講完啦!!!

有D野..我真o係o吾知同你講呢??唉''
我覺得自己好失敗囉/''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有咩你未照講囉..冇話唔知點講架
Posted at 2007-04-07 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



愛你的人 於 2007-04-06 10:27 PM 發表:
傻老;'
你o吾好o吾理我>我吾制阿.o烏o烏~你o吾理我.就冇人理我啦!
我今日o係好o吾開心既.傻老.o吾好o吾理我啦..好冇.
你個衰野.o吾系阿.練權?你諗住打我阿?xd.(你隻手冇物阿嗎??)
用o的油查下啦!o吾好在o甘衝動啦!
我今日真o係靜o係同1個人去o乍.我都冇同果條仔去阿.系去o既話琴日都去左啦!傻.有你1個就夠啦!
傻老.o吾知你點o者.o烏o烏

PS:o吾可以.我要你問我o係邊同關心我阿!我o吾要你對我不秋不彩阿!
o吾好o甘火喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok.但係你知唔知我會好容易吳會架.佢差唔多晚晚都打比你..叫你出去玩..又話介紹佢個fd
 
比你識..佢姐係當你冇仔..當我唔係到架啦.好 我都唔洗比面佢
 
知唔知果時我好
 
 
 
問你係未唔開心..你就話冇野...咁樣知唔知我好擔心你架
 
你個fd又話你唔開心..你又話冇野..都唔知點..你唔開心既.我唔想你收收埋埋呀
 
應成我..有咩事都要同我講.ok
Posted at 2007-04-06 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]