我今日早上去完教會之後啦
跟住我黎屋企啦
跟住我開左個msn啦
開左一陣啦
我以為佢唔係罵我ge
跟住我問佢你係唔係罵我囉
跟住我-0-左
我無得罪佢d咩野
無啦啦罵我,我-0-晒囉
佢好淺格囉,我覺得有病
但係我有佢個msn同佢個名(佢叫麥倩兒,佢個msn係[email protected])
呢一首歌岩呢個8婆
http://www.tudou.com/programs/view/0sFZRVha41U/