╭ ° 彤彤...充滿回憶的一頁***
Abo2007
暱稱: 小彤~abo*****
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-02
學日文~
媽咪~生日快樂
2008-11-02
哈囉喂快樂∼
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 58
今日人氣: 12
累積人氣: 5310
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


一個好離譜既錯 分類: 未分類

唉......今日...今日本來我以為我會過得好平靜..

但係原來唔係..下晝我做左一件好錯既事..

其實又唔係話好錯既事既..不過就係一個唔應該有既意外囉..

今日我好得閒..我見我媽咪琴晚訓得唔好..所以我叫佢入房訓下..

佢本來要煲野..我都同佢講"我幫你煲喇..你入房訓喇.."....

佢入左房之後..我就即刻入廚房煲..佢入房之前千叮萬噣叫我睇火..

會好易"濃"..但係我開左火之後..就走左出去睇電視..仲係睇得好入神tim..

過左冇幾耐..我媽咪出黎問我咩事錦"濃"..我先記得原來我煲梗野..

冇晒水而且仲煲"濃"晒tim..我企左o係廚房呆左..跟住我媽咪罵得我好勁..

真係好火o個隻..平時我比人罵..我一係黑埋塊面..一係就喊..但係今次..我兩樣都冇..

我只係企左o係度..因為今次錯既係我..仲要係錯得好離譜..而且我唔係第一次..

已經係第二次..我媽咪罵得我岩..我都成18歲女..第一次都算..一個錯誤我竟然犯兩次..

個煲"濃"晒..石油氣長開..lee D都事小..如果火燭先係事大..我知道事情既嚴重性..所以我一直冇出過聲..

我覺得自己好失敗..諗住幫輕下媽咪..點知差D搞出獲..對屋企一D貢獻都冇..做錯野多過食飯..

我有時真係覺得請個工人都好過搵我幫手..其實兩邊都係要錢..錦點解唔要一邊有用既..

用一個工人起碼真係可以幫輕主人既工作..而我..只係增加我媽咪既工作..我真係好冇用..

我由以前開始就好冇記性..直到E家18歲女都係..究竟我幾時先可以有D記性??

我係一個好鍾意BB既人..我同自己講..如果將來結婚..一定至少都要生一個..

但係到左E家..我就唔肯定..如果生左個出黎..遺傳左我錦冇記性既話..我真係..........都唔知點好..

不過好彩今次既事件..我媽咪冇話比我爸爸知..如果比我爸爸知道..我諗我真係比佢罵到喊..

跟住後來我就自動自覺走出去花園掃地..做lee做lu..隔左冇幾耐..我媽咪走黎哄番我..

我真係...覺得...好內疚..自己做錯野仲要人哄番..我又唔係三歲細路..點解我會錦??

經過今次我一個錯犯兩次既事件..第一..我真係好..好..好多謝我媽咪..我錯得錦離譜..

但係佢冇真係好嬲我..而且仲哄番我..仲有冇同我爸爸講番件事..第二..我以後真係要好好記住D野..

我知道一個錯誤真係可以帶黎好嚴重既後果..如果我長期錦落去..真係唔得..

媽咪..我應承你..唔會再有lee D事發生..我會改變自己..我會真係幫輕你既工作而唔係增加你既工作..

我要變得比以前更好..更好..更好 !!!






訪客留言 (返回 Abo2007 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]