╭ ° 彤彤...充滿回憶的一頁***
Abo2007
暱稱: 小彤~abo*****
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-02
學日文~
媽咪~生日快樂
2008-11-02
哈囉喂快樂∼
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 58
今日人氣: 12
累積人氣: 5327
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


滿足感 愉快 分類: 未分類

大家好~哇..哇..又一個月冇打日記喇..

 

今年個生日..就錦過去..好無奈錦過去..

 

 因為一場大雨..令到我地咩都搞好晒既活動都要取消..

 

仲諗住可以玩番一日tim..冇辦法喇..天意弄人..

 

 維有等下一個生日或者我下年生日先去喇 ><

 

不過有兩個人分別o係我生日之前同埋之後約左我出去食餐飯..

 

就係家怡同輝..家怡o係我生日之前約左我出去食飯行街..

 

 去左油麻地一間叫"粉紅佳人"既餐廳食..係一間都幾有情調既餐廳..

 

D食物都幾好食..由其係三文魚..真係超正 ^^ E家諗起都好想去食..

之後就係輝o係我生日之後約左我出去睇戲食飯..一樣都係油麻地..

 

因為我想帶佢去o個間餐廳試下D食物同環境..仲有好想再食多次o個度D三文魚 @v@

睇戲我地都係選擇去油麻地睇..一黎費事去第二度..二黎想試下去第二度睇..

我地去左睇"魔幻王國-卡斯柏王子"..真係好正..睇到我好緊張..主角又型真係冇睇錯..

原來油麻地間戲院o係係屋村裹面..不過都幾舒服..睇完之後我地就去食飯..食飽飽就返屋企..

*lee兩日都算過得唔錯..真係多謝兩位 !
*亦想同...同我講過"生日快樂"既朋友講聲.. " Thank XD!"
*仲有多謝輝為我生日準備既所有..雖然因為一場雨所有準備既野都.....不過我都好開心.. " Thank XD!"

以上..今年生日雖然因為一場大雨而要取消..不過都總算o係我一片黑暗中tim有一點色彩 =]

好喇..講番lee排先..其實lee排我都冇咩野做..成日都o係圖書館流連..因為我覺得圖書館真係一個好舒服既地方..

可以靜靜錦睇書..唔錯既舒適地方..我都好耐冇出過街lu..天氣錦熱..真係唔想出..

天氣熱完..E家就到落雨..真係唔知講咩好 = = 琴日玲打比我..問我番唔番工..聽完佢講D細節之後..

我應該都唔會番嫁喇..佢叫我問埋阿包先答佢..其實我都覺得阿包唔會番嫁喇..錦夜晚咪打比阿包問佢囉..

果然冇估錯..佢真係冇興趣..本來目的淨係問佢番唔番工..點知傾傾下就傾左成個鍾..因為我同阿包都幾耐冇見..

琴晚其實我都幾開心..琴晚有落雨..留左o係屋企..都幾無聊..阿爸話今晚想食豬手..我見媽咪食完藥好累..

我就話幫佢整豬手..媽咪就講比我聽點整..我就照佢點講我就點做..之前我都睇過媽咪幾次點整..

所以都有D記憶..不過得個睇字..真係好難學色..今次自己一手一腳整..真係完全記得晒..成個下午我都係o係度整豬手..

整完出黎..我都好驚失敗嫁..點知郊果好好..我屋企人講左幾次好好味..我阿爸同我講左句"繼續努力"..

我阿哥就同我講"估唔到你都有D有用之處"..真係過份 >.< 而我媽咪就問我"點呀..開唔開心呀 ? "

講真..真係好開心..好有滿足感..你煮出黎既野..人地會因為你煮出黎既lee碟餸而tim多一碗飯..lee種感覺..

o係我個世界裹面..真係冇野比lee種感覺更有滿足感..所以我決定..我要好用心更認真跟我媽咪學習..

希望我可以學到更多..可以煮比更多人品嚐






訪客留言 (返回 Abo2007 的日誌)


kim1801 於 2008-07-10 01:33 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]