唉......
成日落雨,,搞到吾開心=.=
牙蟹整既BaNnER真系好靚呀,,,我想佢整返戈鬼鬼Ban比我
,不過都吾會,,幻想就得......
尋日睇網絡小說睇到喊左
真系好感動啊,,諗番都想喊
最後都好悲慘,,男主角屎左,,,女主角吾再接受任何人,,=.=
唉..........吾講喇
識我既流cM啦 最重要的
886