咁又一個星期la~~~
不過呢個星期都吾知做物野~~
科科都抄曬~~
就連今日派ge世史都抄埋~~
點解奇蹟吾發生係我身上~~
篇篇所有奇蹟就發生係d超kai同中意虾人ge人身上~~
真係難理解~~
實係隔離位歌條煩人煩住曬同黑住曬~~攪到我溫吾到習~~
係學校又煩~~係msn歌到又煩~~
真係有d想殺左佢~~
好彩我為人正直~~吾做d咁ge事~~
算佢好彩~~
不過如果佢再煩~~吾擔保我會做d咩事出黎~~