我平安回來 呵...得到耶穌同觀音保佑 我沒有看到 幸運.... 去了3日camp就這樣完了.. 3日真的過得很快 總算有點回憶俾我回味下同同學仔一齊既時光 雖然班男仔真係食野唔做野 淨係識打機打啤 同佢地乜都爭 但係我覺得同佢地班廢青一齊玩係最開心最好笑 間屋係就係細好多 但係逼下逼下咁都係幾唔錯 如果仲有下次 我都唔知我仲會唔會出席 可以的話 盡量啦~