2009年最後一日 當然要打番篇blog!! 咁快又過完一年 其實我做過咩!? 轉眼間又到★Twenty-ten ★ 太快喇 我來不及~ 最後一日屋企開趴地.... 一家人聚在一起的確好熱鬧 亦都好難得~