今日因為中二的同學不知道要搞什麽活動,所以我們下午不用返學,嘎嘎......好爽啊!!
不過我好衰啊,放學路上被雨淋,搞到我件3都濕咗,狼狽啊。
跟住蔡某某仲要落荃灣去吃嘢喔,好累啊,好想睡覺...
其實唔返學校讀沒乜嘢開心的,在家度很無聊啊。
偏偏天氣凍,有落雨,心都死啊....