Music Playlist at MixPod.com
唉..... 好悶呀 又想開始打番qooza 雖然冇咩人上同冇咩fd旦我都會打@@
打左心情都會好D /\/\
以Delete@#@
今日!
夜晚同老豆去左食野"[飽死我啦]"
仲買左盆花kaka∼!
另外28號都唔知點算好呀咩咩又叫我唔好在找佢
點算呀T︿T
今日好悶呀 自己一個係屋企咩都冇做個 只係 係到zzz- -
悶死我啦=3=
好開心呀 第2次開新qooza