AiM : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
AiM 之目標日記
AiM小姐每日的奮鬥日誌(?)
我 的 資 料

暱稱: AiM
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最 新 日 誌
馬屎州 Field Trip
愚人節快樂∼!
非洲鼓
ORZ
「愛樂廣場」
日 誌 分 類
全部 (80)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 80
留言總數: 8
今日人氣: 1
累積人氣: 2378
RSS Feed
2005 年 12 月 9 日  星期五   晴天
昨天去拆線...

昨天去了仁愛堂的那診所拆線...

一踏進診所....眼前盡是....

公公+婆婆...

格格不入...(汗)

沒辦法...我也想到屯門醫院的...(不要問我何解,我也想知道..)

之後排隊登記...(用了十五分鐘)

登記時又要有許多繁繁複複、零零碎碎的手續..(又用了十五分鐘)

辦好手續後,又是「等」的時間了∼!!!XDDDDDD

等待時發生一件趣事:

有一個婆婆在「輪街症」,旁邊坐了個坐輪椅的年青人..

(大約20∼25歲)

婆婆好奇的問:(以下的為了充分表達他們的語氣,所以會用口語∼)

「做咩搞成咁呀?」(婆婆好奇的問.)

「自己衰囉...」(後生仔垂頭喪氣)

「衰咩呀?」(婆婆雙眼發光...)

撩女仔呀...」(旁邊即時有另一婆婆望向他...)

「啊...後生仔...人之常情呀...」

(我覺得婆婆有點重男輕女∼)

「咪係囉...撩撩下女仔,就碌o左落樓梯...咪搞成咁囉..」

(依然垂頭喪氣)

「咁個女仔呢????」(好關心咁問)

「走o左啦∼∼∼」(我心想:有機會仲唔走,留係度比你撩麼?!)

「有冇搞錯?!說咁走o左去?家陣有人碌o左落樓梯...佢關都唔關心下...就咁走o左去?!家陣D後生女真係...(後面省略)」

(不知為何,婆婆異常激動)

明明就是男的不對吧..(男的都知道自己不對...)

為何婆婆說得是個女的不對呢???!!!!

這是...

重男輕女啊∼!!!!!!!

討厭∼!!!


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 AiM 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]