可惡∼!!!
之前個xanga死了∼!!!
人家昨天打算寫很多東西的說∼!!!>3<
好燥呀∼∼∼∼
xanga都要寫兩次∼!!
(第一次變了亂碼呀∼∼)
其實今次個account name 係有意義的,
但基於今日好火∼∼∼
明天再續吧∼∼
好燥呀∼!!!!!!!!!!!!!!!!