Yesterday kaki 打來∼∼∼
話搞「小學同學聚會」∼∼∼
嚇死我啦∼∼∼估唔到我小學D同學咁念舊∼∼∼無唔記得我∼∼∼
真係太好啦∼∼!!!!!
===============================
爆唔想做功課呀∼∼∼
開學都唔知點算...
仲有....
點解今日個日記咁「長」的?! (無奈中...)