真係好∼!∼!!
不過補課D功課就做都冇做過....
點算呀....爆想看漫畫的說∼! (我係漫畫節買的漫畫睇都未睇過..)
天啊...
這叫暑假嗎?!
==============================
剛剛睇完Di Gi Charat 「滴骰孖妹」,
見到一個special 角色(佢出o左一集咁多...都唔知點形容佢好...)
個樣勁似湖太郎..嚇o左的一跳..
話時話...某某你幾時比番本漫畫我....(爆汗中..)