聽日就返學啦.......
真係好似無放個假咁.....
日日都有活動∼∼∼∼
最開心都係可以在漫畫節見到NANA(北出菜奈),
同買到由衣andNami Tamaki (玉置成實)隻碟∼∼∼好抵呀∼∼∼$35,雖然係台版...
唔係好開心就係去唔到CW...(依家都係度飲緊恨...)
同買唔到NANA隻-eighteen-..................(好貴呀....)
返學啦∼∼∼∼
我想我會無咩時間去打日記...
所以今日打得好長....(汗..)