Aice520 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
◎。。愛麗絲.夢遊仙境﹍●*﹏﹏
我生活上的點點滴滴.
開心,喜悅,失望,傷心,煩惱,不安.
通通都把它記下.

成為一個回憶,紀念。
我 的 資 料

暱稱: Alice
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
穿耳洞。。
輸波。。
d & t。。
飛。。另一片天空。。
無聊的一個中秋。。
日 誌 分 類
全部 (26)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
billy日記
sophie~xanga
日 誌 統 計
文章總數: 26
留言總數: 41
今日人氣: 0
累積人氣: 1018
RSS Feed
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天
無啦啦的一篇日記... 愉快

升左form2之後就一直無寫過日記了...

因為...大家都知道啦...lazy lo...

今排我又想寫番...唔知點解,,

我想開個分類,寫d 短story仔咁...

我覺得應該幾好玩..

 

老實講,升左form2之後一直都唔係好開心.//

無form1咁好玩了, /...\ 原因係咩???

i don't kown!!

ps:好想好想好想好想番番小學四年級個陣.....>.<


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Aice520 的日誌)


my10k 於 2006-11-04 02:02 AM 發表:
哈哈..唔同了是應該的,,
我覺得f1唔夠f2好玩..
因為f1 d 人太cheap了..
問佢點做功課..佢都唔so你既..嘆..!!*..
我出年要入精英班..
唔再俾人睇死><:::!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁有志氣?!
祝你成功啦。。
Posted at 2006-11-05 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sophie 於 2006-10-07 10:47 PM 發表:
我知點解你f.2無f.1咁開心 ,因為......我唔同你一班!!!!!我唔係成日同你一齊 ,哈哈!!!知道我好重要呢!^ ^轉左background music喎!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]