今日蒲窩gameDay,大細洪有去到~
可惜堯堯有野做黎唔到......
玩到4點幾我去左打波^^
跟住5點幾堯堯黎左^^
7點幾去左食韓燒..但係我同堯堯都無錢..所以做左....
食個時同阿標比賽左幾個回合,包恬:食一匙芥勅,快飲豆奶等....完左之後只得半條人命~~
當中,堯堯笑得好開心,首次見她這樣快樂^^
10點幾又送她回家~~
p.s唔知有冇人話妳知妳笑得好好聽呢??
大洪,對自己要有信心....