2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


25.12.08 分類: 未分類

Merry Christmas______G.B  day

金日朝頭早我同gigi.冷靜&KAI子去左睇"吸血新世紀"...都ok wo..

行左好耐...

見到個搖搖千秋

有陣風吹埋黎

好正

有1種初戀既感覺

再睇下個價錢牌...1688

仲有感覺

到左夜晚

去左GIGI屋企玩

屋企得番細佬同工人系到

GIGI屋企冇人

去左佢到玩

聖誕既1夜就咁過去了

+ALK +0 Y0U LATER

 



AishiteruBo
暱稱: "Aishiteru__FoReVeR''
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 314
今日人氣: 1
累積人氣: 2893
站內搜尋