Merry Christmas______G.B day
金日朝頭早我同gigi.冷靜&KAI子去左睇"吸血新世紀"...都ok wo..
行左好耐...
見到個搖搖千秋
有陣風吹埋黎
好正
有1種初戀既感覺
再睇下個價錢牌...1688
仲有感覺
到左夜晚
去左GIGI屋企玩
屋企得番細佬同工人系到
悶
GIGI屋企冇人
去左佢到玩
聖誕既1夜就咁過去了
+ALK +0 Y0U LATER