有D野,
成功左,
再挑戰,
不敢,
因怕失敗!
但,
失敗唔代表你失敗!可能係人地ge進步!
即使係失敗也不會unhappy!因最極ge人有平常一般人ge大小失敗!
同人鬥就要預左有win同輸,
當你連自己也話自己冇用這才是真真正正稱得上輸、失敗!
輸都要輸得靚!