AkILaM1110
暱稱: ` 鬼 寶 ♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
好友名單
最新文章
100問`
-V-
考完試啦.
0.0
6月了`
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 295
今日人氣: 1
累積人氣: 19065
2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


啞`` 分類: 日記

 同ice-cream去街街...

本身妮子都去的''但係佢baba唔比佢黎``

去左polam既年宵...無聊到極點!

and then去新都城...ice-cream話睇靚仔喎....

都ok啦~以佢既眼光..有64個...我呢?不到10個!

又去玩扭蛋,5個~$25><"一個送左比ice-cream= ="

其實...ice-cream話叫佢吖哥黎..我同ice-cream講,如果我覺得你吖哥靚仔我就送比你吖哥...如果唔係就比你!{見面禮嘛}

就係咁..我就比左ice-cream,而ice-cream吖哥......真的很樣衰!

唉....默哀....一分鐘吧!

之後去左睇戲...11:30pm Lxxxxxx23天{唔記得lu}

睇完戲就同ice-cream去搭的返屋企...而佢吖哥冇$$....haha^^

問我地借$...最後我地冇借..佢就諗住搭地鐵,,

最無奈既係...佢唔知地鐵站係邊!令我面上多左2條線= ="

我又爆左一句"人地去得mk多呀!唔知寶林地鐵站係邊!我地唔好怪佢!"明串!

之後就上左的士"

去左屋企樓下個間7仔買野食...諗住打電話返屋企問家姐們食咩個陣...

唔見左部手機...好彩,佢係跌左係地下..

跟住就拿拿臨打返屋企啦'

再次入7仔..多左幾個男仔..望住晒!

心諗:望咩呀!本小姐唔係比你望傢!

買完野就返左屋企啦~






訪客留言 (返回 AkILaM1110 的日誌)


雪糕 於 2008-02-09 11:58 AM 發表:
我也啞了..
係70個牙..
go home ge時候又見到啦!!
好靚仔ge小販哥哥`牙..
哈哈..
又變花痴喇!!
kaka..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 花痴蓮~
有冇人可以救下佢..
Posted at 2008-02-09 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]