同ice-cream去街街...
本身妮子都去的''但係佢baba唔比佢黎``
去左polam既年宵...無聊到極點!
and then去新都城...ice-cream話睇靚仔喎....
都ok啦~以佢既眼光..有64個...我呢?不到10個!
又去玩扭蛋,5個~$25><"一個送左比ice-cream= ="
其實...ice-cream話叫佢吖哥黎..我同ice-cream講,如果我覺得你吖哥靚仔我就送比你吖哥...如果唔係就比你!{見面禮嘛}
就係咁..我就比左ice-cream,而ice-cream吖哥......真的很樣衰!
唉....默哀....一分鐘吧!
之後去左睇戲...11:30pm Lxxxxxx23天{唔記得lu}
睇完戲就同ice-cream去搭的返屋企...而佢吖哥冇$$....haha^^
問我地借$...最後我地冇借..佢就諗住搭地鐵,,
最無奈既係...佢唔知地鐵站係邊!令我面上多左2條線= ="
我又爆左一句"人地去得mk多呀!唔知寶林地鐵站係邊!我地唔好怪佢!"明串!
之後就上左的士"
去左屋企樓下個間7仔買野食...諗住打電話返屋企問家姐們食咩個陣...
唔見左部手機...好彩,佢係跌左係地下..
跟住就拿拿臨打返屋企啦'
再次入7仔..多左幾個男仔..望住晒!
心諗:望咩呀!本小姐唔係比你望傢!
買完野就返左屋企啦~
|