知唔知咩係Ding Hoi?
好簡單,就係丁亥......(Akito:唔好打頭...!哎吔~)
年30晚,食飯
今晚有意行年宵者請打我手機NO.
如果冇我NO.請問王學him(6509X9X8)
PERSONA仲未睇第5集...死後文(シゴフミShigoFumi)連第4集刀未睇
Wolf and Spicy更加未掂過......
冇咩好講,留番時間睇下[[張紅紙里面係唔係一張紅色嘅一百蚊紙]]xDD