我部腦出左問題,成日死機,又藍屏
仲要VISTA,唔識用...
今朝開機啦,入到DESKTOP冇耐就藍屏
第2次入去,解析度變左800*600
又SEARCH唔到張SOUND CARD同LEN CARD
搞幾次都系咁
嘩,梗系嚇死啦
大佬,部機突然咁,系人都驚啦...
好,之後我入SAFETY MODE
但系到冇做到D咩
之後熄機再開過,又正常番
好驚,真系好驚......
To My Computer:
Please stop BlueScreen.......當我求你啦......
SBA唔多好
但好彩我系第一條Ouestion -v-
|