Ak1t0  雜記"扑﹏
音樂: 吻下去愛上你
圖片: Clannad
Akito_chung
暱稱: Akito_chung
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近生活......
畢業的秋季大旅行
2008-10-13
感謝主,讚美主
點與被點 -u-
文章分類
全部 (183)
OGame (3)
Persona 4 (1)
Persona! 女神漢化組 (1)
StepMania (4)
日常生活記事 (47)
同人小說 (6)
名言/金句(算是吧...) (5)
原創小說 (12)
動畫Anime (14)
畫... (1)
遊戲Games (4)
漫畫Comic (3)
輕小說Light Novel (8)
未分類 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Lisianthus
又一個某人......
某人的xanga...就是某...
曾博士
戰地日記-戰地=日記
最近訪客
最近沒有訪客
網站排名聯盟
網站排名聯盟
日誌統計
文章總數: 183
留言總數: 82
今日人氣: 13
累積人氣: 18396
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
超級連結
2008 年 6 月 6 日  星期五   暴雨


很痛苦的一天... 分類: 日常生活記事

點解我會用"痛苦"呢個term呢?

咪就系個天lor..........

 

上PE先黎落雨...

好明顯,個天唔止唔鐘意我,仲好唔鐘意4A同4E

皆因我地兩班上PE堂都系系DAY3

又咁好彩,我地最少3個CYCLE比落雨取消晒D活動...

本來個幾月前就話考PE

今年最後一日PE,落雨都照考= =

系COVER PLAYGROUND打排球......

 

就系咁,成年最後一次PE堂,好無奈咁完左

 

都左LUNCH,飲左支藍力就算

系HALL打波 (系咪好押抵?XD)

之後?正牙!

因為超大雨,排球場D渠雨水倒灌

污水不斷湧出,成個變左黑泳池...

 

又因為落雨GE關係,成班人上堂除晒D鞋同襪 (此奇景請自行想像...)

仲要去PHY LAB借風筒&燙斗

笑左= =

 

放學咪同牙寶金金打羽球

金金的爛GAG真系非常!#$%^&* (同上,請自行想像)

 

本來依家要練波,不過太攰啦

好好休息下,聽日最後一次羽球TRAINING!!

如果孔雞隻腳冇事就同佢打番場啦  wakaka!!






訪客留言 (返回 Akito_chung 的日誌)


peggy1021 於 2008-06-08 07:37 PM 發表:
除鞋同襪上堂,都幾好ge o..
好似屋企咁..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b_kevin_e 於 2008-06-08 03:36 PM 發表:
有時都好佩服黎SIR既創意
連cover playeground都可以黎做排球場 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]