電腦呢家野,真系麻春煩
有乜理由RECOVER左都仲系咁嫁......
吹漲~
本年度最後一次試前早會已經好完滿咁結束左啦
到左今時今日我都系未上過台= =
講真,真系有D恨 XP
轉眼間,中四差唔多完
我又HEA左一年...
真系過得好快,連自己都唔多信
最後一堂PHY同BIO
都系10分輕鬆
其實都依家我都仲未有D咩考試FEEL``
(懶就懶啦@@)
距離考試又近一日
今日好自覺溫左陣PHY同BIO
OH~SXXT!
唔記得做CHEM 08-CE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔知聽日會點呢...
|