今日同大家一齊去賣旗,嘩.朝早留留8:00到九龍灣賣旗..嘩...一句講晒熱到我抽筋呀!!!我地買到11:00就還袋啦~但搵個個收集屋...搵到我地死死下先搵到~之後去地就去左APM食早餐,嘩...食45蚊一個飯呀!好唔低呀!!!但好好食(日本野食呀嗎)個少少錢就豪俾佢啦!食完之後就行左一陣...我就去左剪頭髮啦~我去左亞寶平時剪開個到~咁個個may姨姨就幫我剪啦~但同我想像個個有d唔同~太短啦~~~但如果我整左個頭既話就好睇~但返學唔整得呀嗎~只可以用返一個平頭..平頭好突核呀!!!太短啦~~而家只好等佢長啦~~長返d會好睇d既~~~

【 ゎ.タ.ザ.kusa】
|